• Gratis bezorging vanaf € 250

  • Klantenbeoordeling 8,4

  • 1 eigen winkel

  • Installatie door eigen mensen

Garantie en onderhoud

Garantie en onderhoud

Hoelang heb ik garantie op mijn product?

Op elk product dat je bij ons aanschaft geldt een minimale garantie van 3 jaar bij normaal gebruik. Kopen bij The Outlet Factory biedt je dus naast voordelen vooral ook zekerheden. Wij hanteren tevens de Algemene Voorwaarden van Stichting Webshop Keurmerk die je als consument extra goed beschermen bij je aankoop. Denk met name aan regels die van belang zijn als je wat koopt zoals een (aan)betaling, de levertijd, de levering, het transport en natuurlijk de garantie. Deze regelgeving is in samenwerking met de Consumentenbond opgesteld.

Bij de aankoop van een product heb je altijd een garantie. Dit betekent dat je recht hebt op een goed product en dat dit product datgene moet doen wat jij als consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. Daarnaast zijn er in sommige gevallen aanvullende fabrieksgaranties van toepassing. Indien er sprake is van aanvullende fabrieksgarantie dan kun je deze terugvinden in de gebruiksaanwijzing van het product.

De garantie gaat in op de datum van aankoop, het product is bij The Outlet Factory gekocht en de retourkosten worden in rekening gebracht.

De garantie is niet van toepassing op: 

  • Schade als gevolg van onjuist gebruik,
  • Algehele slijtage en/of onderdelen getroffen door slijtage,
  • Defecten en/of gebreken die al bekend zijn op het moment van ontvangst of bij de aanschaf van het product. Bij twijfel kun je altijd contact opnemen met onze klantenservice.

Mijn product is defect. Wat moet ik doen?

Wij bij The Outlet Factory vinden klanttevredenheid erg belangrijk. Mocht je toch een slechte ervaring hebben met een product of eventuele transportschade willen melden dan horen wij dit graag. Zo kunnen wij dit voor je oplossen.

Natuurlijk kun je ons daar direct over bellen maar bij een defect, schade of bij incomplete leveringen ontvangen wij je klacht bij voorkeur via het formulier onderaan deze pagina. Zo houden wij het overzicht over de klacht en de status van opvolging. Vermeld altijd duidelijk de volgende informatie:

  • Het bestelnummer/ordernummer
  • Een korte omschrijving van de klacht.
  • 2 of 3 foto’s ter ondersteuning

Niet gevonden wat je zocht?

Wij zijn iedere werkdag tussen 09:00 en 18:00 telefonisch bereikbaar en op zaterdag tussen 09:00 en 17:00. U kunt ons bereiken op 023 – 7516656 of via onderstaand formulier.