Retourneren

Retourneren

Wil je de bestelling retourneren?

Is het product anders dan verwacht en wilt u de bestelling retourneren? Dit is mogelijk indien het product voldoet aan de voorwaarden (zie voorwaarden onderstaand). Voor het aanmelden van een retourzending dient u ons altijd binnen 14 dagen na ontvangst van uw bestelling op de hoogte te brengen van uw retour (bij voorkeur ontvangen wij dit via de e-mail op sales@theoutletfactory.nl).

Vermeld in deze mail altijd je klantgegevens, de gegevens van uw bestelling en het betreffende product (of producten). Wij zouden het waarderen als u daarnaast ook kunt laten weten wat de reden van is van het retourneren.

Ons retouradres:
The Outlet Factory
Spaarneweg 75 A
2142 EP Cruquius

Nederland

Kosten van het retourneren

De kosten voor het retourneren zijn voor uw eigen rekening, ook als u slechts een deel van uw bestelling wilt retourneren. De kosten kunnen erg variëren, wees hier op voorbereid.

The Outlet Factory zal de aankoopsom van het betreffende product zo spoedig mogelijk terugstorten (uiterlijk binnen 14 werkdagen). Voor de terugbetaling wordt dezelfde rekening en methode gebruikt als bij de aanschaf van het product. Betalingen die via iDeal zijn voldaan worden ook op deze wijze teruggeboekt.

14 dagen bedenktijd

Na het plaatsen van een bestelling heeft u bij ons een bedenktijd van 14 dagen. Deze tijd gaat in op de dag van de levering van uw product(en). Indien u het product wil retourneren gelieve het product in de originele verpakking (met accessoires, documentatie etc.) te retourneren. De verzendkosten van het retourneren zijn altijd voor de consument.

Retourvoorwaarden

Wij kunnen uw product alleen retour nemen als het voldoet aan alle onderstaande retourvoorwaarden:

  • Het product is slechts uitgepakt of gebruikt om te kunnen beoordelen of je het product wilt houden.
  • Het product is in originele staat met verpakking (indien zo geleverd).
  • Er is geen hardnekkige tape-soort gebruikt op de originele verpakking, op de originele doos is dit geen probleem.
  • Het product wordt in goede staat bij ons afgeleverd, zonder montage- en transportschade.
  • Als consument ben je te allen tijde verantwoordelijk dat het pakket in goede staat door ons wordt ontvangen. Is er bij constatering van schade en/of breuk sprake van waardevermindering aan het product, dan wordt dit verrekend met de terugbetaling.
  • Zakelijke bestellingen komen conform de wet niet in aanmerking voor een retourregeling. Wij behouden ons te allen tijde het recht voor zakelijke retouren te weigeren.

Belangrijk: Mocht een artikel defect en of beschadigd bij ons aankomen dan melden wij dat direct. Je ontvangt dan direct een opgave alsmede foto’s ter ondersteuning van het bewijs. Let op: kosten die zijn ontstaan als gevolg van waardevermindering kunnen achteraf worden verhaald op de consument.


Niet gevonden wat je zocht?

Wij zijn iedere werkdag tussen 09:00 en 18:00 telefonisch bereikbaar en op zaterdag tussen 09:00 en 17:00. U kunt ons bereiken op 023 – 7516656 of via onderstaand formulier.